суббота, 27 мая 2017 г.

Історичний вечір: визначити найкращого знатока історії в школі серед учнів 8-11 класів.



Мета історичного вечора: визначити найкращого знатока історії в школі серед учнів 8-11 класів.
 Підготовчий етап історичного вечора:

1.     Запросити учасників історичного вечора – учнів 8-11 класів
2.     Підготувати питання на три тури:

-         для всіх бажаючих
-         для 6 напівфіналістів
-         для 3 фіналістів
3.     Ознайомити членів журі із порядком проведення заходу, системою оцінювання.
4.     Оформити зал

Хід вечора:

1.     Представлення учасників гри, членів жюрі та знайомство із порядком проведення гри.
2.     Кожен учасник отримує листок із запитаннями за курс 5-7 класів. Учасники дають письмові відповіді і передаються до жюрі, яке враховує швидкість та правильність відповідей.
3.     Серед учасників попереднього відбору визначають 6 учнів, які набрали найбільшу кількість балів, беруть участь у півфіналі турніру.
4.     Час контролює жюрі за допомогою секундоміра.

НОМІНАЦІЯ «ЧОРНИЙ ЯЩИК»

До цієї номінації готуються 5 предметів, пов»язаних з історією, а учасники протягом 1 хв повинні відгадати, що це за предмет. За кожну правильну відповідь нараховується 4 бали.

1.     Продукти зроблені з плодів вічнозеленого дерева або кущів висотою 12 м. Спочатку його особливі властивості помітили у 15-16ст в Ефіопії. Пастух помітив, що його кози з»ївши листя цих дерев, не спали цілу ніч і стрибали. На початку 17 ст. цей продукт почали вживати в Європі. Пруський король Фрідріх 1 у містах Прусії запровадив спеціальну посаду нюхальника цього продукту. Він повинен був ходити вулицями міст і винюхувати місця, де цей продукт сушився. Що це за продукт? (Кава)
2.     На весіллі Пелея та Феміди богиня чвар Еріда звела між собою Геру, Афіну та Афродіту, підкинувши на стіл це з написом «найчарівнішій». Цей предмет призвів до 10-річної війни. (Яблуко)
3.     АССЕДО – французький вислів, який приписують французькому кардиналу Рішельє. Саме так він відповів скептикам, що не радили будувати місто на тому місці, на якому воно знаходиться зараз. Що  це за місто? (Одесса –прочитайте навпаки)
4.     В ящику знаходиться предмет, який дав назву міста Фастів. ( У давні часи торгаші перев»язували худобу між собою хвостами. Хвіст)
5.     Грошова та вагова одиниця Давньої Русі. Спочатку вона мала вигляд зливка срібла в 400 гр. У ХУ ст. її витіснив рубль. З 16ст. грошова одиниця, яка дорівнювала певній кількості копійок, була дуже поширеною. (Гривна, гривенник – 10 копійок)

НОМІНАЦІЯ «ОЗВУЧЕННЯ  ФІЛЬМУ»

Кожен кадр фільму повинно озвучити.Максимальна кількість балів – 20.

НОМІНАЦІЯ «ДОКУМЕНТ ІЗ ПОМИЛКАМИ»

Кожен учасник отримує документ із помилками, які потрібно знайти та виправити, написавши даний текст нижче. Максимальна кількість балів – 20.

За підсумками проведених турів 3 учасники, які набрали максимальну кількість балів, виходять до фіналу.

ФІНАЛ  «ДАЛІ,ДАЛІ,ДАЛІ...»

Учасники швидко дають відповіді на запитання:
1.     Як називається найдовша доба в історії людства? (Кам»яний вік)
2.     Коли з»явився кроманьойонець? )40 тисяч років тому)
3.     Назвіть перші матеріали, які навчилися обробляти люди (Кераміка, тканини)
4.     Коли людина почала обробляти землю? (12 тисяч років тому)
5.     Відкриття якого металлу вважається кінцем кам»яного віку? (Міді)
6.     Де вперше вчені знайшли сліди людини нового типу? (Печера Ле-Кроманьйон)
7.     З розповіді мандрівника про країну, в якій він побував:»Яка дивна країна!Там на кущах росте біла вовна» Про яку країну йдеться та що мав на увазі мандрівник? (Індія, бавовна)
8.     Чиї слова:»Молоді люди мусять удома виявляти повагу до батьків, а поза домом – повагу до старших, серйозно і чесно ставитися до справи, безмежно любити свій народ» (Конфуцій)
9.     Цим відкриттям ми користуємося щодня протягом кількох століть. І хоч їх винайдення помилково приписується іншим народам, насправді його автори – індійські вчені. (Цифри)
10. Китайський лікар відвідує хворого. Той відмовляється пити незвичні ліки. Вони гіркі й мають дивний запах. На це лікар відповідає: «Ліки рідко бувають приємними, але вони повертають сили і допоможуть стати на ноги»Ці ліки ми п»ємо зараз кожен день? (Чай)
11. У документах замальоували слово «смерть. Про людину, яка померла почали казати «Він віджив». В якій країні це було й чому? ( Китай. Імператор боявся постаріти і померти)
12. Кого в Китаї називають «Кігті і зуби» імператора? (Особистих охоронців)
13. Як називали фінікову пальму у Межиріччі? (Дерево життя»)
14. Як звали шумерську богиню, що уособлювала красу, кохання та родючість? (Іштар)
15. Як звали царя Вавилону, за якого розквітло Халдейське царство? (Навуходонасор 11)
16. Як називали писемність у Дворіччі? (клинопис)
17. Як називався один з найдавніших  літературних творів шумерів? (Поема про Гільгамеша)
18. Яку траву перси називали «кінський харч»? (люцерна)
19. Як називалося місто на півночі Африки, яке заснували фінікійці? (Карфаген)
20. Як згодом стали звати час правління царя Соломона? («Золотий вік»)

За результатами правильних відповідей визначається переможець.
Церемонія нагородження.

Комментариев нет:

Отправить комментарий