суббота, 27 мая 2017 г.

Розробка уроку 9 клас Завдання для стартового моніторингу рівня навчальних досягнень учнів з історії України



9 клас
Завдання для стартового моніторингу рівня навчальних досягнень учнів
з історії України

1 варіант

  1. У складі Австрійської імперії наприкінці ХУ111 ст опинились  настурні українські землі:
А) Східна Галичина, Правобережжя, Закарпаття;
Б) Східна Галичина, Північна Буковина, Правобережжя;
В) Північна Буковина, Закарпаття, Східна Галичина;

  1. На початку Х1Хст російсько-турецька війна тривала у продовж :
А) 1800-1806рр;
Б) 1806-1812рр;
В) 1812-1813рр.

  1. Визначте, яка подія відбулася раніше:
А) польське повстання чи діяльність полтавської масонської ложі „Любов до істини”;
Б) повстання Чернігівського полку чи селянський рух під проводом У.Кармелюка;
В) початок утворення військових поселень чи таємна місія В.Капніста до Берліна?

  1. Закінчіть речення: Основне місце серед товарів, які вивозилися в першій половині Х1Хст з України через азовсько-чорноморські порти, займав ...
  2. Якими ідеями керувалися кирило-мефодіївці?
  3. Найбільше повстання військових поселенців вибухнуло 1819р у:
А) Києві;
Б) Чугуєві;
В) Катеринославі.

  1. Адміністративно-територіальний устрій – це ........
  2. Охарактеризуйте місце Наддніпрянщини у російсько-турецьких війнах першої половини Х1Хст.
  3. Селянський повстанський рух на Поділлі 1813-1835рр очолював:
А) Олекса Довбуш;
Б) Устим Кармелюк;
В) Лук”Ян Кобилиця.

  1. Розташуйте у хронологічній послідовності:

-         російсько-французька війна
-         польське повстання
-         таємна місія В.Капніста до Берліна
-         діяльність Кирило-Мефодіївського товариства
-         повстання Чернігівського полку
-         повстання військових поселенців у Чугуєві
-         діяльність полтавської масонської ложі „Любов до істини”

  1. Нація – це .............................
  2. Визначте місце Т.Шевченка в українському національному русі.



11 варіант

  1. На початку Х1Хст у складі Російської імперії перебували такі українські землі:
А) Слобожанщина, Лівобережжя, Правобережжя;
Б) Слобожанщина, Лівобережжя, Закарпаття, Буковина;
В) Слобожанщина, Південь, Закарпаття, Буковина.

  1. Війна Російської та Французької імперій почалася:
А) 1806р;
Б) 1810р;
В) 1812р.

  1. Які західноєвропейські ідеї впливали на суспільно-політичне становище Наддніпрянської України?
  2. Визначте форми протесту українського населення проти соціального гноблення у п.п.Х1Хст:
-         демонстрації
-         звернення до парламенту
-         скарги посадовцям
-         повстання
-         підпали поміщицьких маєтків
-         селянські війни
-         відмови сплачувати податки.
  1. Таємні гуртки, які пропагували волелюбні ідеї в Україні у кінці 20-х рокув Х1Хст, діяли у:
А)Києві; б) Ніжині; в) Чернігові; г) Харкові.
  1. Чумаки – це .....................
  2. Задунайські козаки перейшли у російське підданство під час російсько-турецької війни:
А) 1806-1812    б)1812-1813            в) 1828-1829

  1. Метою таємної місії В.Капніста до Берліна  у 1791 році було:

А) здобути притулок, рятуючись від переслідувань;
Б) довідатися про підтримку Пруссією українського повстання;
В) закупити зброю для повстання.
9. Закінчіть речення: Виробництво хліба на продаж у п.п.Х1Хст особливо швидко зростало на .......
10. Кирило-Мефодіївське товариство виникло у:
а) Чернігові                а) на початку січня 1845року
б) Харкові                  б) на початку січня 1846року;
в) Києві                      в) наприкінці березня 1847року.
11. Військові поселення – це ..............................
12. Якими мотивами керувалися українці, йдучи в ополчення під час російсько-французької війни 1812року?



№ завдання
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Кількість балів
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1

Комментариев нет:

Отправить комментарий