суббота, 27 мая 2017 г.

Сценарій «Я і мої права»



Уривок зі свята «Я і мої права»

Учні тримають малюнки із зображенням прав дитини та коментують їх. На екрані демонструються фото з життя учнів школи та презентуються права дитини.
Вчитель:
Щедре сонце осіннє палає
Над пробудженим світом
Квіти й трави ростуть
У ранковій росі.
Досить світла й тепла є
Всім без винятку дітям,
Щоб зростали й раділи,
І сміялися всі!
1.      Я маю право на життя!

Сьогодні усе для мене: озера, гаї, степи.
І жити спішити треба – гляди ж не проспи!
Боти на землі – людина і хочеш того чи ні –
Усмішка твоя – єдина, мука твоя – єдина,
Очі твої – одні!
2.      Я маю право на ім»я!

І дівчатко, і хлоп»я мають право на ім»я!
Ти – Надійка, я – Василь, а оцей малюк – Максим!.
І дівчатко, і хлопчина, і великі , і малі
Мають власну Батьківщину, найріднішу на землі!
3.      Я – громадянин України!

Ми зовемось – українці й українських предків маєм.
Батько, мати, брат, сестричка і всі інші члени роду,
Всі належать до одного українського народу!
4.      Я маю право на сім»ю!

Сім»я – це пристань, і гавань. Сюди вертаймось знов і знов.
Із мандрів далеких і плавань – тут вічно панує любов.
Тут тебе завжди пам»ятають, куди б ти не їхав, не йшов,
На тебе постійно чекають увага, турбота, любов!
5.      Я маю право на освіту!

В школу ходжу не дарма: бо вчення – світ, невчення – тьма.
Я прийшла знання здобути, хочу грамотною бути.
Хто багато книг читає, той всього багато знає.
Все, чого ти будеш вміть – за плечима не носить.
6.      Я маю право на розвиток своїх здібностей та талантів!

Маю право я таке: пам»ятати, мислити й творити
Та ще й іншим маю право свої думки сповіщати.
Малювати, танцювати, клеяти, плести, складати,
Грати музику, співати – всі таланти розвивати.
7.      Я маю право бути членом дитячої організації!

Що об»єднує дітей?Це – цікавість, спільна праця,
Ігри, книжка і хокей, словом, ми всі просто браття.
І по духу, і за словом, за ідею, за процес.
Зацікавили нас дуже, маєм спільний інтерес!
8.      Я – не раб! Я захищений від примусової праці!

Спитай у тата і у мами, які професії у них.
Професій різних є чимало, сповна їх вистачить на всіх!
Та є одна з поміж професій, якої вчаться всі  в  житті,
Вона для кожного найперша, якої вчитимемся ми!
Учитель, лікар, чи геолог, письменник, слюсар чи кресляр –
Всі називають головною одну професію – школяр!
Бо всім відомо, що без школи, без знань, що мусиш там набуть,
Не станеш у житті ніколи тим, ким у дитинстві мрієш буть.-
9.      Я маю право на інформацію!

До інформації доступ ми маємо,
З нею знайомимось, потім вивчаємо,
Опрацювавши зліва і справа
Стає нам по силі будь-яка справа!
10.  Я маю право бути захищеним від насильства!

Не говори про доброту, коли ти нею сам не сяєш,
Коли у радощах витаєш, забувши про тяжку біду.
Бо доброта – не тільки те, що обіймає тепле слово.
В цім почутті така основа, яка з глибин душі росте.
Коли її не маєш ти, то раниш людяне в людині.
Немає вищої святині, ніж чисте сяйво доброти!
11.  Я маю право на захист свого здоров»я!

Якщо жар все тіло ломить і вам зовсім не до гри,
Покличте лікаря на допомогу, це теж є правом дітвори.
Любі діти, милі діти, виростайте, наче квіти!
Білозубі, чорноброві, виростайте всі здорові!
З міцним серцем, чесні, щирі, ви на радість всій родині!
12.  Я маю право на розваги, дозвілля  і відпочинок!

Ми маємо право –говорить закон –
На добрий спочинок, на втіхи і сон!
Бо що за итинство без ігор веселих,
Без яблук, гостинців і без каруселей!?
Щоб були ми всі щасливі, і здорові, і красиві,
Щоб уміли всі співати, жартувати й танцювати!
Тож  давайте не журиться, ну-мо дружно веселиться,
 співом свято зустрічати, щоб ця пісня не змовкала,
всіх будила, всіх скликала, піднімала і вела всіх на справжнії діла!
13.  Я маю право жити в мирному світі, без війн і конфліктів!

Хай буде мир на всій землі!
Хай дім новий будується!
Хай сад новий росте в селі,
Нова зростає вулиця.
Хочу я миру, хай буде мир,
Хай сонечко світить у кожен наш двір,
Хай пісня лунає і сміх, а сонце сіяє для всіх!

Комментариев нет:

Отправить комментарий