суббота, 27 мая 2017 г.

Новорічний сценарій "Пригоди Діда Мороза"



ПРИГОДИ  ДІДА  МОРОЗА

Дід Мороз:           З Новим роком вас вітаю!
                   Я прийшов сумний до вас-
                   Зараз лист вам зачитаю
                   Зрозумієте все враз! ( читає лист)
Лист: Дідугане Морозенку! Ми вкрали твою Снігуроньку і вимагаємо за неї викуп. Щоб повернути свою онуку, ти повинен покласти під ялинку в лісі всі дитячі подарунки, інакше не бачити тобі Снігуроньки, як своїх вух. Ми розтопимо її на вогнищі. Тож поспішай, довго чекати не будемо.    Викрадачі.

Дід Мороз: Як же я зможу залишити дітей без подарунків у таке свято? Я вирішив знайти викрадачів і виручити Снігуроньку. Тому, друзі, зі святом прийдеться зачекати. Почну свої пошуки, мабуть, із підводного царства. До побачення, друзі, я побіг до Нептуна!

( Музика морська, русалки танцюють навколо Нептуна, який сидить на троні)

Нептун:      Бачу, всі мої підводні жителі готуються до Новорічного свята. Готуйтеся, та будьте пильними, бо зараз великий попит на крабові палички. Бережіть, русалки, наших крабів, як зіницю ока, бо залишитеся без кавалерів! А ви, медузи, вишийте святкову скатертину червоною і чорною ікрою. Краб, ти простеж, щоб наш підводний ресторан працював.

Краб: Там головна ухарка Медуза вже все спланувала, ось послухайте її.

Медуза: (співає пісню на мотив «Голубой вагон»):
         Як повільно під водою час пливе
         Хоч би швидше новий рік настав
         Буде на святковий стіл  у нас нове
         Затонув недавно пароплав.

         З радістю, з радістю, приготую салат,
         Щоб облизали всі свої плавнички.
         З камбуза в човнику я взяла мармелад
         Насолоджу усім душу залюбки.

         Вмію смачно страви готувати я
         Це відчує зразу кожен гість
         Буде задоволена морська сім»я
         Як моїх смакіточок поїсть.

(заходить Дід Мороз)
Дід Мороз: З Новим роком, жителі глибинних водних просторів!

Нептун:      О.Дід Мороз! Що привело тебе в мої володіння?

Дід Мороз: Снігуроньку шукаю. Чи не ви її, часом вкрали?

Нептун: Що ти, Дід Мороз, ми такими справами не займаємося, та й в мене вистачає своїх красунь. Ану, русалоньки, покажіться!

(Русалки співають пісню на мелодію «Зима»)
У водяній стихії минають наші дні
Ми любим каламбури, веселії пісні
Русалоньки грайливі
На дні морськім живем
Із святом новорічним
Ми вітання свої шлем

Стеля в нас водяна, стіни зламані,
А в голівці слова – рада мамина
Ой, дивись, не крути крабу голову
бережи краще честь свою змолоду.

Дельфіни нас катають
У царстві водянім
Акули не чіпають
Не по зубам ми їм
Нептун порядок любить
На троні колу п»є
А тих, хто щось накоїть,
Він тризубом гнівно б»є.

ДМ:   Дійсно, красуні! Що ж, коли немає Снігуроньки, то поспішу далі!

Краб: дід Мороз, а ти звернися до Алладіна, він тобі допоможе!

ДМ: Дякую за пораду, спробую.

(Сидить Алладін, а принцеса перед ним танцює. Заходить ДМ)

ДМ: З Новим роком, жителі Сходу.

Алладін: О, найпрекрасніший Дід Мороз! Ти не побоявся завітати в наш теплий клімат!

Принцеса: Мабуть щось трапилося, якщо він зважився на це!

ДМ: Так, трапилося, бандити викрали Снігуроньку, і я її скрізь шукаю.

Принцеса: На жаль, але у нас її немає.

ДМ: Та знаю, вона б тут давно розтанула! Я прийшов попросити в Алладіна допомоги. Може чарівна лампа підкаже, де Снігуронька.

Алладін: Що ж, охоче тобі допоможу! ( Тре лампу. З»являється Джин)

Джин: Що трапилося, мій повелителю? Знову моя допомога потрібна?

Алладін: Так, потрібна. Допоможи Діду Морозу

ДМ: Джин, підкажи, де бандити Снігуроньку заховали?

Джин: Я допомагаю лише господарю лампи, а тобі можу тільки пораду дати. Чув я серед чаклунів, що у ваших краях Баба Яга агентство відкрила – «НОС» - розшифровується – «нестандартні особисті ситуації» Звернися до неї.

ДМ: О.дякую! Це гарна порада. Я так і зроблю. До побачення! (Дід уходить, всі його проводжають)

( баба Яга сидить біля вивіски «Агентство НОС» і щось рахує на калькуляторі)

БЯ: Ей! Помічниці мої, Баби Йожки! Ідіть сюди! (Бабки заходять) До Нового року готуєтесь?

БЙ: Готуємось!

БЯ: Репертуар підходячий? (БЙ знизують плечима)  Демонструйте!

БЙ співають пісню на мотив «Белий мерседес»

         Добридень, любі друзі, тримати у напрузі
         Не буду, бо вже скоро Новий рік.
         І зараз йде не п»єса і ми – не поетеси,
         І наш Дідусь Мороз від нас утік.

Приспів:     З мобілкою в машині, з сигарою в руках,
                   І юбка типу міні, панчохи на ногах
                   Притягуєм мужчин ми і з розрізом і без
                   Білесенька машина наш любий Мерседес.

БЯ: Молодці! Весело, весело! (Заходить Ліший)

Ліший: Баба Яга, до вас клієнт.

БЯ: Хто?

Ліший: Іван Царевич

БЯ: Добре, веди! (Ліший заводить Івана Царевича) Проходь, касатік, мій ясноокий. Що привело тебе до нас, в наше агенство?

ІвЦ: Нестандартна особиста ситуація

БЯ: О, то це до нас, точно за адресою. Розказуй, що трапилося?

ІвЦ: Вибрав наречену, а вона виявилася – жаба. Жаба-то жаба, а в душу запала. І от перед Новим роком зникла. Допоможіть розшукати!

БЯ: Не хвилюйся, касатік, ми швидко допоможемо. Фірма віників не в»яже, а дорогу враз покаже!

ІвЦ: От спасибі на доброму слові!

БЯ: На, візьми чарівний клубок. Він тебе доведе до твоєї зелененької.
ІвЦ: Дякую. Чим можу з вами розрахуватися за допомогу?

БЯ: Помічниці! Зачитайте таксу!

БЙ: Заспокійливі, ласкаві слова – 10 доларів, дієві поради – 50 доларів, чарівний інвентар – 100 доларів.

БЯ: Заспокійливі слова були ? Були – 10 доларів. Чарівний клубочок отримав? Отримав – 100 доларів. Всього – 110 долпрів.

ІвЦ: Долари? Що це таке? У мене таких грошей немає!

БЯ: Добре, йдемо назустріч клієнту. Візьмемо натуроплатою. Наречена твоя у царстві Кощея. Будеш відвойовувати, привезеш нам кісточок – зваримо новорічний холодець!

БЙ: Ой, ні! Кощей такий старий, холодець до наступного Нового року не звариться!

БЯ: Ось що значить молодий розум! Моя школа! Тоді зробимо по-іншому. Нехай твоя жаба-царівна напече нам смачних пиріжків до новорічного столу!

ІвЦ: Оце годиться! По руках!

БЯ: По руках! (Іван Царевич уходить) Ліший! Ти хатинку давай стережи! Бо минулого року хтось стегеньця курячі повисмикував до новорічного столу. Насилу нову хатинку поставила.

БЙ: Баба Яга, до вас клієнт.

БЯ: Хто? (Заходить Дід Мороз)

ДМ: Це я.

БЯ: Ого, яке моє агентство популярне, сам Дід Мороз прийшов!

ДМ: А як же, знають про нього всі!

БЯ: Чи не на свято прийшов нас запросити?

ДМ: Поки що ні. Умене біда трапилася. Бандити вкрали Снігуроньку і вимагають викуп. Хочу я її визволити. Підкажи, де шукати?

БЯ: Ой, і правда, бандитів отих розвелося! Краще з ними не зв»язуватися. Отам за ялинкою в нас є космодром із ракетою. Ти знаєш ступа вже не в моді! То йди та відправляйся у космос. Їм там вгорі видніше, хто і куди твою Снігуроньку заховав.

ДМ: Дякую. Що я вам винен?

БЯ: Діду Морозу новорічні знижки! ( Діда Мороза всі проводжають)

( Усі космічні герої співають пісню на мотив «Крилатие качели»)


Комета:      В Новый год светлеют лица
                   Слышно пение и смех
                   И искристый снег кружится
                   Покрывая белым всех
                   Скоро, скоро я погасну
                   Новый год уже в пути
                   Я Комета, я прекрасна,
                   В светлый миг хочу уйти.

Припев:      взмывая в темном небе не ведая преград
                   Застыть хочу в разбеге как дивный звездопад.

Зырки:        Ты, Комета, не печалься,
                   Ведь уходишь в Новый год
                   И тобою в одночасье
                   Полюбуется народ
                   Все увидят, как прекрасно
                   Небу блеск ты свой отдашь
                   На прощанье будь счастливой
                   И порадуй сказкой нас

Припев       тот же

ДМ: О,яке диво! Тут у космосі, теж Новий рік зустрічають! Дивні жителі Космосу, вітаю вас із Новим роком! Бажаю вам зоряного неба, міжпланетного щастя і щоб ніколи ви не знали космічного армагедону.

1 Зірка: Дякуємо, дідусю, за гарні побажання.

2 Зірка: Ми завжди спостерігаємо за тобою зверху і, навіть, не мріяли, що ти зможеш побувати тут у нас.

1 Зірка: Ми вже хотіли майструвати собі зоряного Діда Мороза, аж ось нам випало щастя приймати в себе справжнісінького Діда Мороза!

2 Зірка: Що змусило тебе поміняти плани й залетіти до нас? Що трапилося?

ДМ: Злодії вкрали мою Снігуроньку і вимагають викуп – всі новорічні подарункт. Та як же я можу залишити дітей без ласощів у таке свято! Ви не підкажете, де вона? Вам з гори все видно, може, хто бачив?

Місяць: Я годину тому стояв на земній варті. Здається, я бачив – Соловей-розбійник і Кікімора і вся їх нечиста братія везли щось на санях у білому мішку і весело реготали. Може там була Снігуронька?

ДМ: Куди повезли?

Місяць: На гниле болото

ДМ: Дякую, друзі, треба поспішати на допомогу!

1Зірка: Візьми із собою нашу Кометую Вона мріяла, щоб її останній спалах був новорічно святковим.

ДМ: Гаразд! (Бере Комету за руку) Щасливого Нового року!

(На стільчику сидить зв»язана Снігуронька із заклеєним ротом. Навколо неї стрибають злодії. Вони співають пісню на мотив «Говорят ми бяки-буки»)

         Кажуть люди, що ми грізні
         Значить, нам належить страх.
         Маєм пазурі залізні
         На руках і на ногах

Приспів:   ой ля-ля, ой ля-ля,
                Всіх лякаєм ще здаля
                   Ой ля-ля, ой ля-ля, ех-ха!

         Вкрали онучку у Мороза
         Тепер викуп будем ждать
         Допоможуть нам погрози
         Від душі поласувать

Приспів:     ой, ля-ля, ой ля-ля,
                   Де ж цукерочка моя,
                   Ой ля-ля, ой ля-ля, ех-ха!

Кощій:  Ну що, заручниця, боїшся? Ще й не таке буде, якщо твій дідуня довго викуп не буде нести під ялинку.

Кікімора: О, викуп! Я про нього мрію! Ото вже посмакуємо!

Соловей-розбійник: Як ділити будемо: мішками чи поштучно?

Кощій: Циц! Солодощів вистачить на всіх. За таку красуню дід повинен добре розщедритися.

Кікімора: Ой, красуня! Захочу – відберу в неї красу! Та куда ж я її діну, у мене ж і своя є!

(З»являється Дід Мороз, бігає навколо нечисті, розкидає по них вогонь з комета)

Кікімора: Рятуйте! Пожежа! Ой, горю!

Кощій: Що це за зоряна шмигалка?

ДМ: Зараз закую вас усіх кам»яним морозом, станете льодовим айсбергом, якщо не віддасте Снігуроньку!

Кікімора: О,старий! Дідусю Морозе, пробач нас. Ми теж свята із солодощами хотіли.

ДМ: Так би й сказали, а не займалися розбоями! Геть з очей моїх, доки я вас на лід не заморозив! Снігуронька – онучечька моя люба, як же я за тебе хвилювався! І за вас, діти!

Снігуронька:       раннім зоряним світанком
                   Новий рік постав на ганку
                   Завітав до нас в оселю
                   Заспівав пісень веселих
                   Рік Новий – зимова казка
                   Поспіваємо, будь ласка!
                   Поспівай над наші хати
                   Зич здоров»я всім багато
                   Білим снігом простелися
                   Літом щедрим відгукнися
                   Хай високим буде жниво,
                   Щоб жили усі щасливо!


                       
                       








Комментариев нет:

Отправить комментарий