суббота, 27 мая 2017 г.

Сценарій першого уроку "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ – КРАЩИЙ ДЕНЬ В КАЛЕНДАРІ, СВЯТО ВЧИТЕЛЯ ТА ДІТВОРИ"



Тема: ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ      КРАЩИЙ   ДЕНЬ   В   КАЛЕНДАРІ, 
 СВЯТО   ВЧИТЕЛЯ ТА   ДІТВОРИ

Мета: Нагадати учням про значущість знань у житті, важливість та необхідність процесу навчання.
         Розвивати інтерес до пізнання самого себе; вчити керувати своїм життям, своєю долею.
         Сприяти всебічному розвитку особистості.

ХІД  УРОКУ:
З Першим вересня вас, діти!  Зі святом Першого дзвоника!

Учитель:      ВересенЬ немов учитель,
Двері школі відчинив,
Школярів дзвінком врочистим
До навчання запросив.
До Країни Знань.

В школі всіх наук джерела
Зібрані зі всього світу.
Обіцяйте добре вчитись,
Бо є право на освіту.

Школа – мов друга домівка,
Вчителі в ній – це другі батьки.
Школа – це наша мандрівка
У далекі, незнані світи!

Діти! Чи знаєте ви, що слово «школа» з»явилося 620 років тому у давніх греків. Ушколах дозволялося вчитися тільки хлопчикам, дівчатка ж сиділи вдома, їх вчили готувати, прати, доглядати дітей – готували до майбутнього життя. Були й такі часи, коли до школи мали можливість піти тільки літи із заможніх родин, а діти бідняків не допускалися до навчання. І тільки лише 200 років тому в класі можна було побачити і дівчаток, і хлопчиків разом.
Сьогодні у вас незвичайний день, тому що ви вперше переступили поріг нашої школи у статусі п»ятикласників. Попереду новий навчальний рік. Він принесе вам нові враження, нові емоції, нові пригоди, а головне – ви отримаєте нові знання, вміння, навички.
Тепер, замість вашої вчительки Світлани Іванівни з вами будуть працювати багато інших вчителів нашої школи. А Світлану Іванівну ви будете називати – перша вчителька.
1. Пропоную вам пограти у гру «Паличка-чарівниця» ( учень виходить, промовляє свої побажання, мрії, взмахує паличкою та обертається навколо себе)

-         Про що ви мрієте?
-         Якою ви бачите нашу школу?
-         Якою б ви хотіли бачити нашу школу?
-         Що ви очікуєте від цього навчального року?

11. Подивіться на це незвичайне дерево! Це – Дерево Знань. І росте воно не на вулиці, не в садочку, не в лісочку, а на нашій шкільній дошці.
Кожен з вас може взяти напам»ять цю квіточку з чарівного деревця, але з однією умовою – треба виконати завдання і показати свої знання.

·        В якому місяці люди найменше розмовляють? (лютий)
·        Що можна побачити із заплющеними очима? (сон)
·        Якого каменю немає у морі? (сухого)
·        Промовте скоромовку «Їжак з їжачихою та їжаченятами наїжачилися»
·        У якій відомій казці йдеться про булку, яка вміє співати пісень? («Колобок»)
·        Поясни прислів»я «Пташка красна своїм пір»ям, а людина своїми знаннями»
·        Уяви себе міністром освіти. Що б ти побажав всім школярам в цей день – Першого вересня?
·        Уяви, що ти журналіст. Візьми інтерв»ю у батьків, які предмети їм подобалися у школі, чи отримували вони двійки, коли і за що.
·        Чотири ріжки, два брюшка (подушка)
·        Круглий, але не місяць, з хвостом, але не миша, червоний, але не помідор. (Буряк)
·        Признаюся, я сердита, і до сліз вас доведу. Та однак дорослі й діти всі беріть мене в їду. (Цибуля)
·        Як ви думаєте, яке слово згадується в Біблії 1885разів? (Бог)
·        Що французи називають земляним яблуком? (Картоплю)
·        Який м»яч найважчий: волейбольний, баскетбольний, гандбольний чи футбольний? (баскетбольний)
·        Поясни прислів»я : Друг – не той, хто медом маже, а хто правду каже.
·        Промов скоромовку «На горі Арарат рвала Варвара виноград»

Квіточки ви залишаєте собі напам»ять. А на цьому Дереві Знань, я впевнена, з»являться квіти і плоди. Це будуть ваші плоди знань.

111. Скажіть мені будь-ласка, з ким із вас в житті траплялися несподіванки? Я хочу запропонувати вам гру «Несподіванки у нашому житті». Це кілька цікавих історій, які трапилися із казковими героями. Давайте допоможемо їм знайти вірний варіант, що їм робити у цій ситуації.

1)     Аліса з Країни Чудес знайшла пляшечку із невідомою рідиною. Що вона повинна зробити?
-         випити рідину
-         віддати Кроліку
-         віднести і віддати дорослим
2)     Кролик, друг Вінні-Пуха захворів на грип. Що робити Вінні-Пуху?
-         провідати Кролика і допомогти по господарству
-         провідати Кролика та ніжно його поцілувати
-         зателефонувати Кролику та спитати, як він себе почуває
3)     Дюймовочку перестрів невідомий і незнайомий чолов»яга. Що їй робити?
-         мовчати
-         покликати на допомогу
-         закричати «Пожежа!!!»
4)     Богатир Ілля Муромець під»їхав до перехрестя. Як йому перетнути вулицю?
-         подивитися вліво, а потім вправо
-         подивитися вправо, а потім вліво
-         подивитись догори, а потім  додолу
-         заплющити очі, щоб не бачити автомобілі
-         повернутися додому
5)     Дядя Федір із Простоквашина знайшов у холодильнику варену ковбасу, яка вже позеленіла.Що йому зробити?
-         з»їсти ковбасу самому
-         поділитися ковбасою із Матроскіним та Шаріком
-         викинути ковбасу і пошукати свіжі продукти
6)     Вінні-Пух прийшов в гості до Кролика і пригостився медом і згущеним молоком, після чого потрапив у безвихідне становище. Якої  помилки він припустився?
-         мед і молоко треба вживати на свіжому повітрі
-         треба було прихопити із собою лопату, щоб розкопати вхід
-         не треба було їсти надміру
7)     Який казковий герой порушив обіцянку не звертати зі шляху і не розмовляти із сторонніми?
-         Карабас-Барабас
-         Дядя Федір
-         Червона Шапочка
-         Карлсон

Сподобались задачі? Головне, друзі, щоб з вами ніколи не трапилося такого, бо життя і здоров»я залежить від вас самих.

1У. А тепер увага! Вірш, який я зараз вам прочитаю – дуже важливий. В ньому йдеться про знання, школу, учнів та вчителів. Єдина проблема, в ньому загубилися деякі слова.Тому я вас прошу слухати уважно і підбирати слова, які загубилися.

Школа всіх нас пригортає
І, як мати, захищає.
Тут вчимося й ростемо,
По Країні Знань йдемо.
Дай знання нам, школо-мати,
Щоб усе могли ми знати,
Бо знання – велика сила,
Що дає людині крила.
І дає людині світло,
 щоб їїдуша розквітла.
Сонечка без знань нема,
А вночі одна пітьма.
А хто грамоти уміє,
Той чудово жне та сіє.
Хто завжди книжки читає,
Той усе на світі знає.
А хто має вже освіту,
Той побачив більше світу.
Бо освіта прехороша,
А знання – найлегша ноша.
Тож, ніколи не лінуйся,
А учися і тренуйся.
Наполегливо навчайся,
Бути першим намагайся.
Треба  всі науки знати,
Щоб в житті перемагати.
Бо знання – це зброя-диво,
З ними йти в життя щасливо!
Пам»ятай, дитино мила,
Що знання – найбільша сила!
Знання потрібні для життя,
Для України й майбуття!
Н.Красоткіна

На цій ноті я б хотіла подякувати вам за роботу на уроці, за вашу активність, за ваші думки та слова. Учитеся, читайте, навчайтесь! Успіхів вам!




Комментариев нет:

Отправить комментарий