Анкета для батьків
Шановні батьки!
Пропонуємо Вашій увазі анкету та просимо відповісти на подані нижче запитання.
Будь ласка вкажіть один із двох варіантів відповіді: «Так» або «Ні». Не
забудьте написати ваші ініціали та клас в якому навчається ваша дитина.
П.І.Б.
_____________________ Клас ______
1.
Я
відповідаю на всі запитання дитини терпляче і чесно.
2.
Серйозні
запитання і висловлювання дитини я сприймаю серйозно.
3.
Я
встановив(ла) стенд, на якому дитина може демонструвати свої роботи.
4.
Я
не лаю дитину за безлад у кімнаті або на столі, якщо це пов'язано з творчим
заняттям і ця робота ще не закінчена.
5.
Я
надав(ла) в розпорядження дитини кімнату або частину кімнати виключно для її
занять.
6.
Я
показую дитині, що її люблять такою, якою вона є, а не за її досягнення.
7.
Я
доручаю дитині посильні клопоти.
8.
Я
допомагаю дитині складати її особисті плани і приймати рішення.
9.
Я
беру дитину в поїздки по цікавих місцях.
10.
Я допомагаю дитині поліпшувати результати її
роботи.
11.
Я допомагаю дитині вчитися нормально,
спілкуватися з дітьми різних соціальних верств.
12.
Я встановлюю розумні стандарти поведінки й
слідкую, щоб дитина їх дотримувалася.
13.
Я ніколи на кажу дитині, що вона гірша за
інших дітей.
14.
Я ніколи не караю дитину приниженням.
15.
Я забезпечую дитину книгами і матеріалами для
її улюблених занять.
16.
Я привчаю дитину мислити самостійно.
17.
Я регулярно читав(ла) дитині, коли вона була
маленькою.
18.
Я привчав(ла) дитину до читання з малих літ.
19.
Я спонукаю дитину вигадувати історії та фантазувати.
20.
Я уважно ставлюся до індивідуальних потреб
дитини.
21.
Я щодня знаходжу час, шоб побути з дитиною
наодинці.
22.
Я дозволяю дитині брати участь у плануванні
сімейних справ і подорожей.
23.
Я ніколи не дражню дитину за допущені нею
помилки.
24.
Я хвалю дитину за вивчені вірші, розповіді та
пісні.
25.
Я навчаю дитину вільно спілкувалися з
дорослими будь-якого віку.
26.
Я розробляю практичні експерименти,-щоб
допомогти дитині біл'ьше пізнати.
27.
Я
дозволяю дитині гратися зі всяким мотлохом.
28.
Я спонукаю дитину знаходити проблеми і потім
розв'язувати їх.
29.
У заняттях дитини я знаходжу те, що гідне
похвали.
30.
Я не хвалю її безпредметно і нещиро.
31.
Я чесний (на) в оцінці своїх почуттів відносно
дитини.
32.
Не існує тем, які я повністю вилучаю з
обговорення із дитиною.
33.
Я даю можливість дитині справді приймати
рішення.
34.
Я допомагаю дитині бути особистістю.
35.
Я допомагаю дитині знаходити телепрограми, які
заслуговують на увагу.
36.
Я розвиваю в дитині позитивне сприйняття її
власних здібностей.
37.
Я ніколи не відмахуюся від невдач дитини, говорячи
їй: «Я цього також не можу.
38.
Я заохочую в дитині максимальну незалежність
від дорослих.
39.
Я вірю в здоровий глузд і довіряю їй.
40.
Я волію, щоб основну частину роботи, за яку
взялася дитина, вона виконувала самостійно, навіть якщо я не впевнений /на/ в
позитивному кінцевому результаті.
Дякуємо за співпрацю!
Якщо Ви набрали: 0—8балів:
найнижчий, мінімальний рівень;
9— 20балів: помірно сприятливий рівень, нижчий за середній.
Батьки підтримують дитину, цікавляться її проблемами, проводять з нею вільний час,
але швидше за все нерегулярно, від випадку до випадку;
21—24бали:середній рівень, загалом сприятливий. Батьки позитивно
ставляться до дитини, розвивають її самостійність, цікавляться її захопленнями,
вміють заохотити.
25— 36 балів: оптимальний рівень, вищий за середній. Батьки
досить тактовно й терпляче ставляться до надмірної активності дитини,
стимулюють проблемністьїї мислення, розвивають самостійність і незалежність,
багато часу проводять разом;
37—40балів:максимально високий рівень. На цьомурівні
стимулювання здорового розумового розвитку поступово перетворилося натак званий
«парниковий ефект». Батьки занадто опікають свою дитину, їм слід охолодити свс
ховне завзяття і дати більшу свободу як їй, так і собі.
Норми оцінювання результатів: анкетування складається із 40 тверджень,
отже: мінімальний бал за методикою 0 (всі відповіді «ні»); максимальний ( методикою
— 40 (всі відповіді «так»)).
ТЕСТ -
АНКЕТА
на
визначення здібностей дітей для батьків
Шановні батьки!
Якщо ви помітили певні здібності у своєї дитини, вважаєте її нестандартною,
пропонуємо заповнити анкету. Вона допоможе:
- визначити найяскравіші здібності вашої дитини.
- Оцінити перспективи дитини.
- Прийняти правильне рішення, обираючи види занять з нею.
ІНСТРУКЦІЯ: кожна характерна ознака здібностей оцінюється від 2 до 5 балів.
Після
заповнення анкети підсумуйте загальні бали кожного виду здібностей.
№
з /п
|
Види
здібностей
|
характеристика не проявляється
2 бали
|
характеристика проявляється, але інколи
3 бали
|
характеристика виражена добре
4 бали
|
характеристика особливо притаманна вашій
дитині
5 балів
|
||||
Музичні:
|
|
|
|
||||||
1.
|
Любить музику і музичні записи, завжди
прагне туди, де можна послухати музику.
|
|
|
|
|
||||
2.
|
Швидко реагує на ритм і мелодію, уважно
вслухається в них, легко запам'ятовує.
|
|
|
|
|
||||
3.
|
Якщо співає, то вкладає у виконаня свої
почуття, енергію, передає свій настрій.
|
|
|
|
|
||||
|
Загальний бал
|
|
|
|
|
||||
|
Артистичні:
|
||||||||
1.
|
Часто, коли дитині не вистачає слів,
вона виражає свої почуття мімікою, жестами, рухами.
|
|
|
|
|
||||
2.
|
Змінює тональність і гучність голосу
мимоволі, наслідуючи людину, про яку розповідає.
|
|
|
|
|
||||
3.
|
З великим бажанням виступає перед
аудиторією, навіть перед дорослими.
|
|
|
|
|
||||
|
Загальний бал
|
|
|
|
|
||||
Літературні
|
|||||||||
1.
|
Розповідаючи про щось, уміє
дотримуватися образного сюжету, не втрачає основної думки.
|
|
|
|
|
||||
2.
|
Любить фантазувати на тему реальної
події, причому додає до розповіді щось нове і незвичайне.
|
|
|
|
|
||||
3.
|
В усних розповідях добирає такі слова,
що добре передають емоційні стани й почуття героїв.
|
|
|
|
|
||||
|
Загальний бал
|
|
|
|
|
||||
Художні
|
характеристика
не проявляється
2 бали
|
характеристика
проявляється, але інколи
3 бали
|
характеристика
виражена добре
4 бали
|
характеристика
особливо притаманна вашій дитині
5 балів
|
|||||
1.
|
Не знаходячи потрібних слів, дитина
починає малювати або ліпити для того, щоб висловити свої почуття.
|
|
|
|
|
||||
2.
|
Любить малювати чи ліпити людей, тварин,
різні предмети.
|
|
|
|
|
||||
3.
|
Прагне створити щось: прикрасу для
кімнати, одягу тощо.
|
|
|
|
|
||||
|
Загальний бал
|
|
|
|
|
||||
Спортивні
|
|||||||||
1.
|
Дитина енергійна і повсякчас хоче
рухатись.
|
|
|
|
|
||||
2.
|
Дитина смілива, не боїться дрібних
травмувань.
|
|
|
|
|
||||
3.
|
Краще від однолітків фізично розвинута,
рухається легко, пластично.
|
|
|
|
|
||||
|
Загальний бал
|
|
|
|
|
||||
Інтелектуальні
|
|||||||||
1.
|
Добре мислить, розуміє причини і мотиви
вчинків інших людей.
|
|
|
|
|
||||
2.
|
Має хорошу пам'ять, любить спостерігати.
|
|
|
|
|
||||
3.
|
Ставить багато продуманих і доцільних
ситуативних запитань.
|
|
|
|
|
||||
|
Загальний бал
|
|
|
|
|
||||
Науково-дослідницькі
|
|||||||||
1.
|
Уміє чітко висловити словами чужу і свою
думку або спостереження.
|
|
|
|
|
||||
2.
|
Часто намагається знайти своє пояснення
причин і змісту подій.
|
|
|
|
|
||||
3.
|
Пробує малювати схеми, створювати
конструкції.
|
|
|
|
|
||||
|
Загальний бал
|
|
|
|
|
||||
Технічні
|
|||||||||
1.
|
Цікавиться різноманітними механізмами й
машинками.
|
|
|
|
|
||||
2.
|
Полюбляє розбирати та збирати
старі прилади, механізми, радіоапаратуру.
|
|
|
|
|
||||
3.
|
Любить проглядати журнали, де є
зображення технічних засобів, креслення, схеми тощо.
|
|
|
|
|
||||
|
Загальний бал
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ОБРОБКА АНКЕТНИХ ДАНИХ: про високий рівень розвитку певних здібностей
можна говорити, якщо ваша дитина набере не менше, як 12 балів у
певній графі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий