суббота, 27 мая 2017 г.

Анкета для батьків «Чи допомагаєте ви своїй дитині стати обдарованою?»



Анкета для батьків
«Чи допомагаєте ви своїй дитині стати обдарованою?»
Шановні батьки! Пропонуємо Вашій увазі анкету та просимо відповісти на подані нижче запитання. Будь ласка вкажіть один із двох варіантів відповіді: «Так» або «Ні». Не забудьте написати ваші ініціали та клас в якому навчається ваша дитина.
П.І.Б. _____________________ Клас ______
1.                 Я відповідаю на всі запитання дитини терпляче і чесно.
2.                 Серйозні запитання і висловлювання дитини я сприймаю серйозно.
3.                 Я встановив(ла) стенд, на якому дитина може демонструвати свої роботи.
4.                 Я не лаю дитину за безлад у кімнаті або на столі, якщо це пов'язано з творчим заняттям і ця робота ще не закінчена.
5.                 Я надав(ла) в розпорядження дитини кімнату або частину кімнати виключно для її занять.
6.                 Я показую дитині, що її люблять такою, якою вона є, а не за її досягнення.
7.                 Я доручаю дитині посильні клопоти.
8.                 Я допомагаю дитині складати її особисті плани і приймати рішення.
9.                 Я беру дитину в поїздки по цікавих місцях.
10.             Я допомагаю дитині поліпшувати результати її роботи.
11.             Я допомагаю дитині вчитися нормально, спілкуватися з дітьми різних соціальних верств.
12.             Я встановлюю розумні стандарти поведінки й слідкую, щоб дитина їх дотримувалася.
13.             Я ніколи на кажу дитині, що вона гірша за інших дітей.
14.             Я ніколи не караю дитину приниженням.
15.             Я забезпечую дитину книгами і матеріалами для її улюблених занять.
16.             Я привчаю дитину мислити самостійно.
17.             Я регулярно читав(ла) дитині, коли вона була маленькою.
18.             Я привчав(ла) дитину до читання з малих літ.
19.             Я спонукаю дитину вигадувати історії та фантазувати.
20.             Я уважно ставлюся до індивідуальних потреб дитини.
21.             Я щодня знаходжу час, шоб побути з дитиною наодинці.
22.             Я дозволяю дитині брати участь у плануванні сімейних справ і подорожей.
23.             Я ніколи не дражню дитину за допущені нею помилки.
24.             Я хвалю дитину за вивчені вірші, розповіді та пісні.
25.             Я навчаю дитину вільно спілкувалися з дорослими будь-якого віку.
26.             Я розробляю практичні експерименти,-щоб допомогти дитині біл'ьше пізнати.
27.             Я дозволяю дитині гратися зі всяким мотлохом.
28.             Я спонукаю дитину знаходити проблеми і потім розв'язувати їх.
29.             У заняттях дитини я знаходжу те, що гідне похвали.
30.             Я не хвалю її безпредметно і нещиро.
31.             Я чесний (на) в оцінці своїх почуттів відносно дитини.
32.             Не існує тем, які я повністю вилучаю з обговорення із дитиною.
33.             Я даю можливість дитині справді приймати рішення.
34.             Я допомагаю дитині бути особистістю.
35.             Я допомагаю дитині знаходити телепрограми, які заслуговують на увагу.
36.             Я розвиваю в дитині позитивне сприйняття її власних здібностей.
37.             Я ніколи не відмахуюся від невдач дитини, говорячи їй: «Я цього також не можу.
38.             Я заохочую в дитині максимальну незалежність від дорослих.
39.             Я вірю в здоровий глузд і довіряю їй.
40.             Я волію, щоб основну частину роботи, за яку взялася дитина, вона виконувала самостійно, навіть якщо я не впевнений /на/ в позитивному кінцевому результаті.
 Дякуємо за співпрацю!
Якщо Ви набрали: 0—8балів: найнижчий, мінімальний рівень;
 9— 20балів: помірно сприятливий рівень, нижчий за середній. Батьки підтримують дитину, цікавляться її проблемами, проводять з нею вільний час, але швидше за все нерегулярно, від випадку до випадку;
 21—24бали:середній рівень, загалом сприятливий. Батьки позитивно ставляться до дитини, розвивають її самостійність, цікавляться її захопленнями, вміють заохотити.
 25— 36 балів: оптимальний рівень, вищий за середній. Батьки досить тактовно й терпляче ставляться до надмірної активності дитини, стимулюють проблемністьїї мислення, розвивають самостійність і незалежність, багато часу проводять разом;
 37—40балів:максимально високий рівень. На цьомурівні стимулювання здорового розумового розвитку поступово перетворилося натак званий «парниковий ефект». Батьки занадто опікають свою дитину, їм слід охолодити свс ховне завзяття і дати більшу свободу як їй, так і собі.
Норми оцінювання результатів: анкетування складається із 40 тверджень, отже: мінімальний бал за методикою 0 (всі відповіді «ні»); максимальний ( методикою — 40 (всі відповіді «так»)).







ТЕСТ -  АНКЕТА
на  визначення здібностей  дітей    для батьків
Шановні батьки!  Якщо ви помітили певні здібності у своєї дитини, вважаєте її нестандартною, пропонуємо заповнити анкету. Вона допоможе:
  • визначити найяскравіші здібності вашої дитини.
  • Оцінити перспективи дитини.
  • Прийняти правильне рішення, обираючи види занять з нею.
ІНСТРУКЦІЯ: кожна характерна ознака здібностей оцінюється від 2 до 5 балів.
Після заповнення анкети підсумуйте загальні бали кожного виду здібностей. 
з /п
Види здібностей
характеристика не проявляється

 

 
2 бали
характеристика проявляється, але інколи

 
3 бали
характеристика виражена добре

 
4 бали
характеристика особливо притаманна вашій дитині
5 балів
Музичні:

 

 

 
1.
Любить музику і музичні записи, завжди прагне туди, де можна послухати музику.

 

 

 

 
2.
Швидко реагує на ритм і мелодію, уважно вслухається в них, легко запам'ятовує.

 

 

 

 
3.
Якщо співає, то вкладає у виконаня свої почуття, енергію, передає свій настрій.

 

 

 

 

 
 Загальний бал

 

 

 

 

 
Артистичні:
1.
Часто, коли дитині не вистачає слів, вона виражає свої почуття мімікою, жестами, рухами.

 

 

 

 
2.
Змінює тональність і гучність голосу мимоволі, наслідуючи людину, про яку розповідає.

 

 

 

 
3.
З великим бажанням виступає перед аудиторією, навіть перед дорослими.

 

 

 

 

 
Загальний бал

 

 

 

 
Літературні
1.
Розповідаючи про щось, уміє дотримуватися образного сюжету, не втрачає основної думки.

 

 

 

 
2.
Любить фантазувати на тему реальної події, причому додає до розповіді щось нове і незвичайне.

 

 

 

 
3.
В усних розповідях добирає такі слова, що добре передають емоційні стани й почуття героїв.

 

 

 

 

 
Загальний бал

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Художні






характеристика не проявляється




2 бали






характеристика проявляється, але інколи


3 бали






характеристика виражена добре
4 бали






характеристика особливо притаманна вашій дитині
5 балів
1.
Не знаходячи потрібних слів, дитина починає малювати або ліпити для того, щоб висловити свої почуття.

 

 

 

 
2.
Любить малювати чи ліпити людей, тварин, різні предмети.

 

 

 

 
3.
Прагне створити щось: прикрасу для кімнати, одягу тощо.

 

 

 

 

 
Загальний бал

 

 

 

 
Спортивні
1.
Дитина енергійна і повсякчас хоче рухатись.

 

 

 

 
2.
Дитина смілива, не боїться дрібних травмувань.

 

 

 

 
3.
Краще від однолітків фізично розвинута, рухається легко, пластично.

 

 

 

 

 
Загальний бал

 

 

 

 

 
Інтелектуальні
1.
Добре мислить, розуміє причини і мотиви вчинків інших людей.

 

 

 

 
2.
Має хорошу пам'ять, любить спостерігати.

 

 

 

 
3.
Ставить багато продуманих і доцільних ситуативних запитань.

 

 

 

 

 
Загальний бал

 

 

 

 
Науково-дослідницькі
1.
Уміє чітко висловити словами чужу і свою думку або спостереження.

 

 

 

 
2.
Часто намагається знайти своє пояснення причин і змісту подій.

 

 

 

 
3.
Пробує малювати схеми, створювати конструкції.

 

 

 

 

 
Загальний бал

 

 

 

 
Технічні
1.
Цікавиться різноманітними механізмами й машинками.

 

 

 

 
2.
Полюбляє розбирати  та збирати старі прилади, механізми, радіоапаратуру.

 

 

 

 
3.
Любить проглядати журнали, де є зображення технічних засобів, креслення, схеми тощо.

 

 

 

 

 
Загальний бал

 

 

 

 











 
ОБРОБКА АНКЕТНИХ ДАНИХ:     про високий рівень розвитку певних здібностей можна говорити, якщо ваша дитина набере не менше, як 12 балів у певній графі.


Комментариев нет:

Отправить комментарий