суббота, 27 мая 2017 г.

Аналіз уроку з використанням ІКТ



Аналіз уроку з використанням ІКТ

Учитель:____________________________________  Предмет, клас: _____________________________
1. Особистий внесок учителя в розробку уроку з використанням ІКТ: 
3—використовувалися існуючі освітні ресурси; 4 — застосовувалася адаптована методика використання засобів ІКТ; 5 — застосовувалася авторська методика використання засобів ІКТ. 
2. Форма використання програмного забезпечення: 
0 — вибрана форма використання засобів ІКТ не сприяє вирішенню дидактичних задач; 3 — вибрана форма використання засобів ІКТ сприяє вирішенню окремих завдань уроку (навчальних, або розвивальних, або виховних); 5 — вибрана форма використання засобів ІКТ сприяє вирішенню всіх завдань уроку (навчальних, розвивальних, виховних). 
3. Організація діяльності учнів на уроці: 
0 — використання засобів ІКТ знижує ефективність навчальної діяльності учнів; 3 — ефективність навчальної діяльності учнів відповідає традиційному уроку; 5 — підвищується ефективність навчальної діяльності учнів. 
4. Рівень методичної підготовки вчителя в галузі використання засобів ІКТ: 
3 — недостатній рівень методичної підготовки вчителя; 4 — достатній рівень методичної підготовки вчителя; 5 — високий рівень методичної підготовки вчителя, яскраво виражений індивідуальний стиль роботи вчителя. 
5. Вплив інформаційних технологій на результативність: 
0 — штучне впровадження в урок засобів ІКТ; 3 — фрагментарне використання засобів ІКТ (незначний вплив на досягнення дидактичних цілей уроку); 5 — системне використання засобів ІКТ (інтегроване в зміст уроку). 
6. Індивідуалізація навчання за рахунок використання засобів ІКТ: 
0 — використання ІКТ не сприяє індивідуалізації навчання; 3 — використання засобів ІКТ частково підвищує ступінь індивідуалізації навчання; 5 — використання ІКТ спрямоване на індивідуалізацію навчання. 
7. Дотримання санітарно-гігієнічних вимог: 
0 — порушені санітарно-гігієнічні вимоги до проведення уроку в комп'ютерному класі; 3 — обладнання класу відповідає санітарно-гігієнічним вимогам до проведення уроку в комп'ютерному класі; 5 — обладнання та робота учнів відповідають санітарно-гігієнічним вимогам до проведення уроку в комп'ютерному класі або мультимедійному центрі. 
    Головний критерій в оцінці уроків: чи підвищується ефективність уроку за рахунок використання засобів ІКТ та ЦОР (визначається, перш за все, активністю учнів і інтенсивністю навчально-виховного процесу, результативністю та досягненнями у пошуково-дослідницький діяльності)
Примітка* Зазначити відповідний бал, знайти загальну суму (від 28 до 35 балів — високий рівень, від 28 до 20 — середній рівень, нижче 20 — критичний рівень). Висновки:____________________________________________________________
      Можливі види застосованих робіт: презентації, мультимедіа, прикладні офісні програми (Word, Excel, PowerPoint, Publisher), спеціалізовані програми (наприклад, Mathlab, GRAN, Maple тощо), програми для проведення тестів, педагогічні програмні засоби (ППЗ), електронні підручники, планшети, колекція цифрових освітніх ресурсів (ЦОР), мережа Інтернет (наприклад, бібліотека електронних наочних посібників), інтерактивна дошка, електронний класний журнал, використання локальної мережі, телекомунікації.
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій, цифрових освітніх ресурсів у професійній діяльності педагога оптимізує зміст навчання, модернізує методи та форми організації навчального процесу, забезпечує високий науковий і методичний рівень викладання, індивідуальний підхід у навчанні, підвищенні ефективності та якості надання освітніх послуг.

Комментариев нет:

Отправить комментарий