суббота, 27 мая 2017 г.

Розробка уроку 8 клас. Всесвітня історія "Північне Відродження"



Тема:  Північне Відродження
Мета: сформувати уявлення про розвиток північного Відродження на прикладах мистецтва Нідерландів, Франції, Німеччини; створити умови для розуміння високого рівня розвитку мистецтва; розглянути найвизначніші пам»ятки культури; схарактеризувати діяльність митців північного Відродження;  розвивати вміння порівнювати італійське і північне Відродження та висловлювати власну думку використовуючи проектну роботу.
Обладнання: учнівські проекти
Тип уроку: комбінований
Поняття: автопортрет, портрет, натюрморт, батальна сцена.
ХІД уроку:
  1. Організаційний момент
11. Актуалізація опорних знань учнів

  1. Дайте визначення термінів «Відродження», «гуманізм». Пояснити, чому мистецтво Італії називають «епохою Відродження»?
  2. Чим різняться і що спільного між мистецтвами Відродження та мистецтвом Давньої Греції та Риму?
  3. Минають фронди і жиронди,
Минає славне і гучне.
 Шукайте посмішку Джоконди,
Вона ніколи не мине.
                                   Ліна Костенко
  1. Згадайте в поспіху вагона,
В невідворотності зникань,
Як рафаелівська Мадонна
У вічі дивиться вікам!
                                   Ліна Костенко
  1. Демонстрація робіт Мікеланджело. Розповідь про митця.
«Хто йде за іншими, ніколи їх не обжене, і хто сам не вміє працювати, як треба, ніколи не зуміє належним чином скористатись чужими досягненнями» Як ви ставитеся до висловлювання Мікеланджело? Чи ви з ним згодні?
6. Словникова робота: автопортрет, портрет, натюрморт, батальна сцена.

111. Пояснення нового матеріалу
Оголошення теми уроку та постановка питання : «Чи потрібне сучасній людині мистецтво Ренесансу?»

Учні представляють свої результати пошукової роботи. Демонструють свої презентації.
    1. Мистецтво Нідерландів
    2. Мистецтво Франції
    3. Мистецтво Німеччини
!У. Закріплення вивченого матеріалу

-         що нового дізналися на уроці?
-         Чи сподобалась робота зі створення презентації?
-         Чи потрібне сучасній людині мистецтво Ренесансу?
У. Підсумки уроку
У1. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника
Скласти кросворд, взявши за основу слово «Відродження»

Комментариев нет:

Отправить комментарий