Тема: Північне Відродження
Мета: сформувати
уявлення про розвиток північного Відродження на прикладах мистецтва
Нідерландів, Франції, Німеччини; створити умови для розуміння високого рівня
розвитку мистецтва; розглянути найвизначніші пам»ятки культури; схарактеризувати
діяльність митців північного Відродження;
розвивати вміння порівнювати італійське і північне Відродження та
висловлювати власну думку використовуючи проектну роботу.
Обладнання: учнівські проекти
Тип уроку: комбінований
Поняття: автопортрет, портрет, натюрморт, батальна сцена.
ХІД уроку:
- Організаційний момент
11. Актуалізація опорних знань учнів
- Дайте визначення термінів «Відродження», «гуманізм». Пояснити, чому мистецтво Італії називають «епохою Відродження»?
- Чим різняться і що спільного між мистецтвами Відродження та мистецтвом Давньої Греції та Риму?
- Минають фронди і жиронди,
Минає славне і гучне.
Шукайте посмішку Джоконди,
Вона ніколи не мине.
Ліна
Костенко
- Згадайте в поспіху вагона,
В невідворотності зникань,
Як рафаелівська Мадонна
У вічі дивиться вікам!
Ліна
Костенко
- Демонстрація робіт Мікеланджело. Розповідь про митця.
«Хто йде за іншими, ніколи їх не обжене, і хто сам не вміє працювати, як
треба, ніколи не зуміє належним чином скористатись чужими досягненнями» Як ви
ставитеся до висловлювання Мікеланджело? Чи ви з ним згодні?
6. Словникова
робота: автопортрет, портрет, натюрморт, батальна сцена.
111. Пояснення нового матеріалу
Оголошення теми уроку та постановка питання : «Чи
потрібне сучасній людині мистецтво Ренесансу?»
Учні представляють свої результати пошукової роботи. Демонструють свої
презентації.
- Мистецтво Нідерландів
- Мистецтво Франції
- Мистецтво Німеччини
!У.
Закріплення вивченого матеріалу
-
що
нового дізналися на уроці?
-
Чи
сподобалась робота зі створення презентації?
-
Чи
потрібне сучасній людині мистецтво Ренесансу?
У. Підсумки
уроку
У1. Домашнє
завдання
Опрацювати
параграф підручника
Скласти кросворд,
взявши за основу слово «Відродження»
Комментариев нет:
Отправить комментарий