ЯК ВДОСКОНАЛИТИ
СУЧАСНИЙ УРОК
З САМОГО ПОЧАТКУ ІСНУВАННЯ ОСВІТИ У СУСПІЛЬСТВІ ВЕЛИСЯ, ХОЧ І НЕ АКТИВНО,
ПОШУКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УРОКУ, ПОВ»ЯЗАНІ З ФОРМАМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ. Залежно від участі у цій діяльності самих учнів, навчання
можна поділити на пасивне і активне.
1. ПАСИВНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ
·
УЧЕНЬ – ПАСИВНИЙ СЛУХАЧ,
ГЛЯДАЧ, ЧИТАЧ
·
ВЧИТЕЛЬ – ЛЕКТОР, ВЕДЕ
МОНОЛОГ, ПОЯСНЮЄ НОВИЙ МАТЕРІАЛ
позитивне
|
негативне
|
·
За короткий час вчитель подає багато матеріалу
·
Одночасно матеріал сприймають багато учнів
|
·
Учні пасивні, не спілкуються між собою, з вчителем
·
Вчителю важко зрозуміти ступінь засвоєння матеріалу
·
Відсутній контроль за знаннями
·
Невисокий рівень засвоєння знань
|
11. АКТИВНА МОДЕЛЬ
НАВЧАННЯ
·
ВЧИТЕЛЬ І УЧЕНЬ
ПЕРЕБУВАЮТЬ У ПОСТІЙНОМУ ЗВ»ЯЗКУ
·
УЧЕНЬ ВІДПОВІДАЄ НА
ЗАПИТАННЯ ВЧИТЕЛЯ, РОЗПОВІДАЄ
·
ВЧИТЕЛЬ МОЖЕ
СПІВПРАЦЮВАТИ З КОЖНИМ УЧНЕМ
·
АКТИВНИМИ МЕТОДАМИ Є:
БЕСІДА, ДИСКУСІЯ, ФРОНТАЛЬНЕ ОПИТУВАННЯ, ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
позитивне
|
негативне
|
·
Високий рівень інформації
·
Велика кількість учнів одночасно сприймають інформацію
·
Високий рівень засвоєння
·
Проявляється майстерність вчителя
·
Вчитель тримає під контролем знання учнів
|
·
Учень перебуває в постійній напрузі – «спитає» - «не
спитає»
·
Учень може бути незадоволеним тим, що його не запитали,
не вислухали його думку
|
111. ІНТЕРАКТИВНА МОДЕЛЬ
НАВЧАННЯ
·
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС – ПОСТІЙНА АКТИВНА ВЗАЄМОДІЯ ВСІХ УЧНІВ
·
СПІВПРАЦЯ
·
ВЗАЄМОНАВЧАННЯ ВЧИТЕЛЬ-УЧЕНЬ, УЧЕНЬ-УЧЕНЬ
·
ВЧИТЕЛЬ І УЧЕНЬ – РІВНОПРАВНІ СУБ»ЄКТИ НАВЧАННЯ
позитивне
|
негативне
|
·
Розширюються пізнавальні можливості учня ( здобування,
аналіз, застосування інформації)
·
Високий рівень засвоєння знань
·
Учитель може проконтролювати рівень засвоєння знань
·
Учитель-організатор, консультант
·
Партнерство між учителем і учнями та в учнівському колективі
|
·
На вивчення певної інформацї потрібен значний час
·
Необхідний інший підхід в оцінюванні знань учнів
·
Такий досвід ще маловідомий
·
Малочисельні методичні розробки з історії та
правознавства
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий