суббота, 27 мая 2017 г.

Як вдосконалити сучасний урок



пам"ятка  вчителю

ЯК  ВДОСКОНАЛИТИ  СУЧАСНИЙ  УРОК

З САМОГО ПОЧАТКУ ІСНУВАННЯ ОСВІТИ У СУСПІЛЬСТВІ ВЕЛИСЯ, ХОЧ І НЕ АКТИВНО, ПОШУКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УРОКУ, ПОВ»ЯЗАНІ З ФОРМАМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ. Залежно від участі у цій діяльності самих учнів, навчання можна поділити на пасивне і активне.

1.     ПАСИВНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ
·        УЧЕНЬ – ПАСИВНИЙ СЛУХАЧ, ГЛЯДАЧ, ЧИТАЧ
·        ВЧИТЕЛЬ – ЛЕКТОР, ВЕДЕ МОНОЛОГ, ПОЯСНЮЄ НОВИЙ МАТЕРІАЛ

позитивне
негативне
·        За короткий час вчитель подає багато матеріалу
·        Одночасно матеріал сприймають багато учнів

·        Учні пасивні, не спілкуються між собою, з вчителем
·        Вчителю важко зрозуміти ступінь засвоєння матеріалу
·        Відсутній контроль за знаннями
·        Невисокий рівень засвоєння знань

11. АКТИВНА  МОДЕЛЬ  НАВЧАННЯ
·        ВЧИТЕЛЬ І УЧЕНЬ ПЕРЕБУВАЮТЬ У ПОСТІЙНОМУ ЗВ»ЯЗКУ
·        УЧЕНЬ ВІДПОВІДАЄ НА ЗАПИТАННЯ ВЧИТЕЛЯ, РОЗПОВІДАЄ
·        ВЧИТЕЛЬ МОЖЕ СПІВПРАЦЮВАТИ З КОЖНИМ УЧНЕМ
·        АКТИВНИМИ МЕТОДАМИ Є: БЕСІДА, ДИСКУСІЯ, ФРОНТАЛЬНЕ ОПИТУВАННЯ, ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ

позитивне
негативне
·        Високий рівень інформації
·        Велика кількість учнів одночасно сприймають інформацію
·        Високий рівень засвоєння
·        Проявляється майстерність вчителя
·        Вчитель тримає під контролем знання учнів
·        Учень перебуває в постійній напрузі – «спитає» - «не спитає»
·        Учень може бути незадоволеним тим, що його не запитали, не вислухали його думку

111. ІНТЕРАКТИВНА  МОДЕЛЬ  НАВЧАННЯ

·        НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС – ПОСТІЙНА АКТИВНА ВЗАЄМОДІЯ ВСІХ УЧНІВ
·        СПІВПРАЦЯ
·        ВЗАЄМОНАВЧАННЯ ВЧИТЕЛЬ-УЧЕНЬ, УЧЕНЬ-УЧЕНЬ
·        ВЧИТЕЛЬ І УЧЕНЬ – РІВНОПРАВНІ СУБ»ЄКТИ НАВЧАННЯ

позитивне
негативне
·        Розширюються пізнавальні можливості учня ( здобування, аналіз, застосування інформації)
·        Високий рівень засвоєння знань
·        Учитель може проконтролювати рівень засвоєння знань
·        Учитель-організатор, консультант
·        Партнерство між учителем і учнями та в учнівському колективі
·        На вивчення певної інформацї потрібен значний час
·        Необхідний інший підхід в оцінюванні знань учнів
·        Такий досвід ще маловідомий
·        Малочисельні методичні розробки з історії та правознавства

Комментариев нет:

Отправить комментарий