воскресенье, 21 мая 2017 г.

Виступ вчителя перед членами РМО



Тема: Хто винен у громадянській війні в Росії?

Мета:         Узагальнити знання з теми «Громадянська війна в Росії» у вигляді захисту навчального  проекту. Створити проблемну ситуацію та використати елементи рольової гри.
         Розвивати інтелектуальні здібності під час визначення причинно-наслідкових зв»язків, вміння оцінювати історичні процеси, явища, підсумовувати, порівнювати, робити певні висновки, вміти відстояти свою точку зору з даної проблеми. Закріпити вміння працювати над проектом як однією із найважчих та найцікавіших інноваційних технологій. Сприяти розвитку самостійності, самоаналізу, самовдосконалення; вміння виступати перед аудиторією.
         Сприяти вихованню зацікавленості та поваги до минулого держави, народу; усвідомленню того, що громадянська війна – це найтрагічніша сторінка в історії будь-якого народу, повторення якої не повинно відбутися у сучасному суспільстві. Виховувати толерантність, повагу до точки зору іншого, вміння вислухати і почути опонента.

Чому я обрала саме такий урок:

·        Така форма уроку дозволяє активізувати розумову діяльність учнів
·        Практика проектної діяльності
·        Дискусія формує вміння доводити свою думку, поважати думку іншого
·        Кожен учень відчуває рівень своєї підготовленості з питання
·        Формується самооцінка рівня своєї активності на уроці
·        Елементи рольової гри, використання презентацій, літературних та музичних творів з теми сприяють тому, щоб учні відчули атмосферу того часу, прониклися нею
·        Виховання поваги до минулого свого народу, до його нелегкої долі
·        Підштовхує учнів глибже пізнати історію та відшукати істину або неправду













Як готувався проект

1. Прийняття колективного рішення  щодо проекту, його теми та мети
2. Назва колективу «Тандем»
3. Підготовка питань, які будуть розглянуті в ході проекту, обговорення їх актуальності; визначення рівня зацікавленості учнів.
4. Збір інформації, робота з джерелами, у бібліотеці, мережі Інтернет
5. Підготовка «портфеля дослідника»
6. Підготовка до презентації: створення слайдів, підгонка тексту, відпрацювання унісону
7. Презентація проекту на засіданні учнівського товариства «Тандем»
8. Оцінка та самооцінка:
- чого і як навчились?
- Що можна було б зробити інакше?
- які вміння та навички здобули?
- Які переваги надає групова співпраця?
- що вдалося найкраще?
- про що шкодуєте? Чим засмучені? Чим незадоволені?

9. Демонстрація проекту у ході уроку.
10. Оцінка глядачів.


Комментариев нет:

Отправить комментарий